Strömstad=good.
2012-01-09 ♦ 18:35:02 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: Wilma0 Kommentarer

E det bara vi i Strömstad som börjar på onsdag??...
Isåfall niiice.
Dagen idag går var toppen!
Min kompis kom igår osv.
haha idag har vi..

Ridit Olympia, jag skrittade henne i 40 min så gick min kompis med :D'
Sen fika vid,ee-.- och sen red hon Lapaz och jag gick med i 40 min xD'ooooch så har jag vart super duktig! JAG  HAR PUTSAT!!!!!!! hahaha.. osv
Då började det SNÖA!!.
På ett sett ÄLSKAR jag snön, men på ett annat NEJ!
Om det är mycket snö och kramsnö. KASTA SKITEN!
Om det är mycket snö och INTE Kramsmö, behåll det f*r...-.-

Asså hur rider ni när ni inte har tillgång till ridhus mer än en gång i veckan?!
Lapaz får styltor, Olympia får inte.
Dem ska skos på torsdag så då får dem båda "sulor" tills mars typ.
För jag vill kunna hålla igång dem även om det är mycket snö  osv..

Bloggen imorgon. bloggar bara på kvällen, måste rida på morgonen sen till stadeeen!

Fast det kommer ett tidsinställt imorgon bitti, på dan osv.

Bara för att jag Älskar min katt♥  Bilden är från 2005...


KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0