Påväg att bli snöstorm??
2012-01-21 ♦ 10:06:04 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: Wilma0 Kommentarer

Det snöar (kanske inte så stora snöflingor) och så blåser det 6 m per sekund :/
Aja, filmningen blir det iaf!
Jag och 2 kompisar ska härma ett pogram osv :)
Den kanske kommer upp när den är klar, fast det dröjer :D

Mamma hade tatt min mobil och satt den 15 min senare på väckning. Blev rätt sur då jag vet att hästarna väntar på mig.
När jag kom ut var Lapaz sur.. Han var hungrig xD
De fick mat och jag bytte täcken och fixade.
Tog ut dem att gav dem hö.
Packade hö och gjorde lådor med mat. Resten gör jag sen.
Ska även tvätta ur vattenhinken elr vad man ska säga. Den som hästarna har i hagen :)
Brukar göra det på helgen, fast jag fyller på vatten varje dagxD

Pappa och jag ska rida i skogen sen. Eller pappa går med Lapaz och jag rider Olympia.
Typ 1 timme :). Antagligen bara skritt, det är väldigt mycket "lyfta" på benen.
Vill inte trava och gallopper för mycket då dem kan få inflamation.

Men hörs laten on!


KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0