Kollar tbx på 2011!♥
2012-01-10 ♦ 17:39:23 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: Wilma0 Kommentarer

Tänker tillbaka på år 2011 som var ett lärorikt år!
Det har hänt sjukt mke och jag har förändrats mke inom ridningen:)♥
Jag, Lapaz tävlade bohuscupen. Första omg nolla båda klasserna, 50,5 i stilen.
Jag var sjukt glad. Det har ALDRIG hänt att jag har vart dubbelnolla.
Vårat lag kom på delad 3:dje plats. och tack vare mig. För min häst ställde upp
och hoppade även om han hade ont.
Vi tävlade mer och jag tappade "gnistan".
1 v efter en tävling i maj, bestämde vi oss att åka och provrida "Hembys Olympia".
Jag kom dit, jag blev KÄR, jag åkte hem, JAG ägde 2 ponnysar.
Vi åkte på vårt livs bästa ridläger, vi tävlade, vi placerade oss.
Hon är grym.
Visst kan jag bli sur på henne när hon ska bitas och sparkas men jag lever för henne. Jag lever för hästarna.
Hösten var grym.
Olympia gick klockrent.
December. Lapaz blev halt. Han vilade.
Olympia och min resa som bara börjat rullade på.
Vi har gått igenom mycket jag och mina hästar, men vi fortsätter på samma sätt.
För visst vill jag bli bäst en vacker dag!♥  Mitt mål är ju det. Jag VET att mina ponnysar
kommer hjälpa mig med det...
Jag ska köra på nu under 2012. Lapaz ska ut på annons igen:'(..
Olympia, jag ska kvala LA.
Vi ska satsa. Jag ska satsa, känns hon bra då skiter jag i om 1 bom faller. Okej, det händer alla och alltid..!!



Jag, ponnysarna ska rejsa in i det sista...♥


KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0