Hur ska en bra blogg vara för mig?
2012-01-14 ♦ 16:50:39 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: Wilma1 Kommentarer

Hur ska en bra blogg vara för mig, Wilma Glans?

*Designen ska vara bra. Fina, fresha(stavning) bilder ska det vara. Den ska passa in i "temat". Bilderna får gärna "följa" årstiderna. När man kommer in på bloggen ska dete liksom bara va WOW! Man ska sitta och bara fastna för den helt enkelt. Den bloggen får mig att vilja läsa, och inte bara checka ut. t.ex som http://nellieberntsson.se

*Värlskriva inlägg, inte så mycket stavfel och genomtänkte inlägg.  Gillar INTE sånna här.
Hej! Asså inte för att klaga men ni kommenterar ju liksom inte? Fattar ni inte hur det känns. Ni kan väl slänga in en kommentar. Har bloggtorka, tips?
Svar: Säger hejdå till detta men en gång!
Det är väldigt tråkigt.
Jag gillar när man skriver rätt mycket men ändå inte hur mycket som hellst. Något mittimellan! Annars kan det vara tråkigt osv. Är väldigt kul när man lägger upp bilder. En per inlägg typ.

*Bilder. Helst nya fräscha bilder. Vissa lägger in bilder på 50 bilder samtidigt, blir dock rätt jobbigt att kolla igenom alla. Lägg upp dem med 5 st i varje så får det hellre bli många inlägg med "mindre" bilder i varje :)Om man har bilder på ridpass. Ta inte 2 bilder som 1 är när hästen hoppar upp , och sen en, en sekund efter. lite jobbigt..

Detta tycker jag att en blogg ska se ut!


KOMMENTARERNA
SaraH kommenterar:

Klart att jag kan kommentera gummZ<3

2012-01-14 ♦ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0