Hoppning - 02/01
2012-01-02 ♦ 23:45:00 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

MEDUSA
Det gick bra idag, vi hade hoppning och hon skötte sig fint! Lite segt kanske ? :P Dock hade hon lite tråkigt lektionen innan och bestämde sig för att vara en liten mupp, drog in mot mitten och stannade, då fick hon som red henne byta till en annan häst så fick jag hoppa upp.. Då gick det jätte fint efter att hon fått bocka av sig första början x) Men jag satt kvar! Börjar nog vänja mig vid det här laget! haha, fick rida henne tills vi skulle ha lektion, hon började bli lite trött så jag fick hoppa lite lägre hinder.. :) Vi hade  en träning där det gäller att använda utvändiga tygeln mycket, det är bra eftersom våran grupp har lite problem med den ! men det gick jätte bra somsagt, bara lite mera fart så hade det vart perfekt!! Såklart så skulle ju Susanne filma när jag hoppade så att hon kan sätta in det på annonsen till Medusa.. :(

KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0