Helgen:
2012-01-20 ♦ 17:50:01 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: Wilma1 Kommentarer


Lördag:
Skritta Lapaz i skogen 60 min
Skritta Olympia i skogen 60 min
2 kompisar kommer så ska vi göra en grej med några hästar :D

Söndag:
Skritta Lapaz i skogen 60 min
Skritta Olympia i skogen 60 min
Putsa?

Jag ska nu börja med att bara skritta då det är årt underlag.
Hörde igår att dem kan få inflamation i benen så.
Dem blir klättra i skogen :D
vi ska även försöka få oss upp till Björneröd
1 gång på helgen så båda får gå på mjuk underlag.
Olympia gör det på torsdagar men :P


KOMMENTARERNA
Ellen kommenterar:

Haha :)

2012-01-20 ♦ 18:29:15
Ellen's blogg hittar du här: http://ellenkjellstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0