Gästbloggning /Sara Håkansson:)
2012-01-13 ♦ 21:05:07 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: Amanda1 Kommentarer

Heej alla Amanda & Wilma´s söta bloggläsare! :)

Jag heter Sara Håkansson och är en häst-galen tjej som älskar hästar, samma som Wilma & Amanda...
Om ni vill veta hur mycke ja läser denna bloggen så läser jag den exakt 2 gånger om dagen minst!

Eftersom ja nyss lagt ner min blogg, så läser ja inte så många bloggar längre. :/
Venne varför, riktigt!

Men den här bloggen läser jag verkligen ofta, bloggen är verkligen läsvärd.
Så ni som läser denna bloggen, tycker ja ska slänga in kommentarer varje gång ni läser bloggen...
Då hjälper ni Wilma & Amanda upp på traven lite "typ"!! xD
Så släng in kommentarer OFTA.. så gör ni mycke för dom gulloiga tjejerna..

När ja hade min blogg:
... Så i början när jag startade bloggen, hade jag verkligen INGA kommentarer, å statistiken låg typ på 5 eller något! :/
& mitt mål med bloggen va att kunna nå 50 i statistiken...
Och en dag när jag loggade in på www.blogg.se och tryckte på statistiken så fick jag mig en riktigt stor chock...
Bloggen låg på 497 det var SJUKT, ja kunde inte fatta de!?
Ja hade inte så många kommentarer, men statistiken va det viktigaste för mig just då. :)
Jag fortsatte att kämpa vidare med min blogg...statistiken blev högre & högre för varje dag som gick...
Å en dag när jag loggade in på blogg.se så fick ja mig ennu en chock, statistiken hade sjunkit till 120.
Då va ja förvirrad helt... Men endå.. ja fortsatte att kämpa vidare med bloggen osv.. :p
Jag glömmde bloggen lite och gick över till mitt andra intressé (ponnysarna,tävlingarna & vännerna)
Ja gick över till det, och glömmde bloggen totalt...
Men en dag glömmde jag bloggen i ca 2-3 veckor :(
Mina bloggläsare klagade sjukt mycket på mig..<3
Jag kunde inte hjälpa det... men mina vänner tyckte att jag skulle sattsa mer på ridningen och tävlingarna osv...
Så ja stängde bloggen HELT...
Den fanns inte mer, jag tänker kanske never, never, never ta åt mig en blogg igen!
Visst min blogg betydde sjukt mycket för mig, det var många som diggade mig just dåå.. :p
Men nu finns den inte mera!! sorry men... kan inte hjälp det........

Ja NU när ni vet lite om MIN (gammla blogg), så vill ja bara säga några saker till Wilma & Amanda:
1. Fortsätt kämpa som ni gör...
2. Om ni skriver om något i ett inlägg så skriv om DEN saken då, och inte byta ämne mitt i inlägget...
(ja vet inte om ni gör de, men gör helst inte de,, de blir så tråkigt att läsa^^)
3. Gör lite videoinlägg osv... :D

Såpp... Nu har jag inte så mycket mer att skriva men... Ni kanske vill ha lite bilder på mig å ponnysarna?
Klart ni vill!<333




//PöZz Sara den rara<333333
(Tack för att jag fick gästblogga)<3

KOMMENTARERNA
Tassos kommenterar:

Hej! Vill du vara med och tävla om att bli "veckans blogg"? Anmäl dig på: http://www.tassosandreou.com/2012/01/veckans-blogg-1.html

2012-01-14 ♦ 04:40:26
Tassos's blogg hittar du här: http://www.tassosandreou.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0