Dagens..
2012-01-06 ♦ 17:19:41 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer



Olympia.

Red på Björneröd för mamma.
Började skritta upp och ner för en lååång backe.
Sen in i ridhuset, öka minska, volter osv.
Så hon kommer igång. Gallopp, samma sak där.
Sen skulle jag hoppa på en volt med 1 hiner på varje sida. Alltså
skulle jag hoppa 2 gånger på 1 varv på volten xD. Först låg
bommarna på marken och sen la hon upp dem på sockerbitar.
Gick faktiskt väldigt bra, brukar väl inte gå så bra då jag inte tycker om det :O
Sen hoppade jag på ett kryss ca 60 cm tror jag. Det gick väl bra. Avstånd bra och jag NÖJD!
Tror jag hoppade en oxer sen rätt bred och kanske 95 cm ?! Första "hindret" om man säger så,
var ett kryss, sen ett räcke bakom där..:)
Super duktig va hon, Hon bara flög över! Hoppkapaciteten är gryyym,,!!
Hoppade en bana sen, första dem 2 sockerbitarna på volten, sen krysset ,
sen ett annat räcke, sen den där oxern, sen det räcket jag inte pratat om xD.
Sen precis bervid där var krysset, så snäv sväng, kanske 4 galloppsprång mellan där.
Man va liksom tvungen att svänga mycket..:P
Sen var det volten igen :D
Hoppade den 4 gånger tror jag?
Sen gallopperade jag utan stigbyglar, gasa på långsidorna och kort gallopp på kortsidorna.
Gjorde det utan och med stigbyglar och även i traven.
Sen skrittade jag av henne osv!
Red i 90 min och ponny var trött men grym!!
Hästen är fucking j*vla awesome!!!♥♥


KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0