Rubrik*
2012-02-08 ♦ 19:42:15 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: Wilma1 Kommentarer

Fixat hästarna, tog in dem och sånt.
Gick en promenad och allt är ju perfekt, eller?
När vi kommer fram dit vi ska vända, så vet han att det ligger 1 tunna där.
Han ser den inte men aa, så när vi vänder hoppar han rakt fram så grimskaftet
går sönder på ngt sätt. Fick iaf satt fast det så jag kunde gå hem! När jag kommer hem så har vi
ett vedföråd med ett blå plast för. Den var skit farlig, så han skulle ju hoppa iväg.. Omg!!

Aja, gick in och åt, min storebror hade fixat de!;)
Nu sitter jag här vid datan. Har fixat naglarna o lite så!:D

*Funderar faktiskt på att skaffa en ny blogg.. wiilmaglans. Men ändå blogga på denna!
Men absolut inget bestämt!

//Wilma


KOMMENTARERNA
Ellen kommenterar:

Ja det kanske hade vart bra,innan jag skaffa ellenkjellstorp.blogg.se hade jag ryttarenellen.webblog.se och asså nu har kag 11 följare så varför inte sattsa på något nytt ;) <3

2012-02-08 ♦ 20:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0