Varför..
2011-12-31 ♦ 16:49:00 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

..Medusa skall säljas: :'(
Medusa skall säljas eftersom hon inte passar på ridskolan, hon är som jag har nämt tidigare ganska busig vid vissa tillfällen! Som tillexempel när hon blir trött eller helt enkelt tycker att det är för tråkigt.. Medusa är inte så jätte stor och därför går hon mest med på lektioner med lite mindre barn, dessa kan kanske inte så jätte mycket om man säger så. Det har blivit att hon gått med på min lektion när det varit hoppning då jag haft henne, hon har en riktig "hopptalang". Riktigt fina bakben har hon! Dock har jag ingen video eller bilder på det. :/
Jag tror att Medusa skulle passa in hos en lite mindre tjej [något kortare än mig kanske?] men som ändå är bestämd och envis! Jag har försökt att få henne att sluta, det har fungerat för mig.. Men hon gör det fortfarande på dom som inte "kan".. Då slipper hon ju ?! E inte det smart?
Hoppas att hon kommer till ett bra hem!
Absoluta favorit bilden på henne!

KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0