Ser på film
2011-12-28 ♦ 15:32:25 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 1 Kommentarer

ser på en film jag har sett på 2 gånger med pappa.:)
fast jag e bara på datan ..
Gick promenad med Lapaz vid halv 3.
Sen har jag packat hö osv.
Orkar faktiskt inte putsa idag. värdet gör mig trött:/
Så jag o pappa ska ut och springa istället :D
Så aa.
Detta är kvar att göra idag.-.-
*Se klart på filmen
*Fodra
*Springa med pappa
*Duscha
*blogga
*se på film elr datan bara
*ta in dem
*äta
*blogga
*se på film eller skicka saker till Amanda
//Wilma!!:D♥

KOMMENTARERNA
Elsa Stenberg kommenterar:

hej !



jag undrar om du kan hjälpa mig att fixa till mina bloggar alltså med headers och teman och sånt ? :)



kram Elsa



www.verona.blogg.se

www.elsastenberg.blogg.se

2011-12-29 ♦ 19:26:45
Elsa Stenberg's blogg hittar du här: http://verona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0