Nöjd! :P
2011-12-28 ♦ 21:26:58 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 1 Kommentarer

faktiskt väldigt nöjd med att jag har suttit här och
lagt in bilder i 30 min!!! Jag är helt slut!*
haha, roliga bilder ,, i know !!
Hästarna är inne och jag har ätit.
Hästarna ska väl snart få mat..♥

Längtar tills imorgon!
Dagen imorgon ser ut såhär:

*Fodra kl 7
*äta frukost
*Fixa mig
*Gå promenad med Lapaz
*Ta ut dem
*Åka till Amanda kl halv 9
*E hos henne heeela dagen, roliga saker kommer upp.
*hem o göra alla stallsysslor
*Gå promenad med båda hästarna (antingen med mamma eller pappa)
*Ta in dem
*Äta
*Fodra
*Sooova

Så blir dagen imorgon, Rätt skönt att slippa rida men aa...
Se you laten on!;)

/Wilma♥♥

KOMMENTARERNA
amanda kommenterar:

testar att kommentera för att se hur det ser ut :)

2011-12-28 ♦ 21:46:01
amanda's blogg hittar du här: http://hastochponnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0