Min dag..
2011-12-28 ♦ 16:09:25 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

Hahah, min dag har typ varit att se på film, chatta med Wilma, gjort en bloggdesign och ännu mera chatta med Wilma! x) Hoppas att ni inte tycker att vi är för tråkiga här på bloggen ? För imorgon kommer det inte vara tråkigt på långa vägar!!

Wilma kommer hit redan vid halv nio! :o Haha, undrar om jag är vaken då ?! x) haha, vi skall baka pizza, fixa saker till bloggen och mycket mer.. det kommer nog bli kul!!! :P

Juste! Glömde att säga att jag skall städa rummet också! :/ de måste fixas innan wilma kommer imorgon! eller aa, jag skulle göra de för typ flera timmar sedan men jag fastnade visst här ? undrar hur alltså! :S


Bloggdesignen jag gjorde, besök bloggen här!


KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0