Jag kom på det!!;)
2011-12-30 ♦ 13:47:31 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

Jag kom på varför denna dag skulle bli fantastisk..
Svar: För att det är så fint väder!!
Som sagt.
Red Olympia och det gick bra. (kommer dagens ridpass snart).
Sen har jag mockat, som vanligt hatar jag att
mocka Olympia box. Hon bajsar och kissar överallt!!
Lapaz iaf duktig som gör det i ett hörn :P
Han får iaf ligga på fräsct (stavning) underlag :D
Gick promenad med Lapaz i ca 17 min ahha XD måste va exakt vettni ;)
Så fick han ät lite grönt också..:)
Ska se om jag kan börja skritta han barbacka på söndag, vi får helt enkelt se osv :)
Han var jätte duktig:D
Sen var jag grym!!
Äntligen tog jag tag in mig själv.!
Jag sprang i km XD hahahahahahaha!
Det har jag inte gjort på lääänge.
Skit trött :P
men har nyss ätit med mammis
och så ska vi snart fika :)
No comments....
"Dagens Ridpass" kommer upp efter det :))
//Wilma :D

KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0