Jag Älskar att laga mat!
2011-12-29 ♦ 20:17:32 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

ja, nu har jag mockat och gått promenad ed dem i ca 15 min :D
Lite pigga, skojar du?!?! Olympia skulle va först...
Stackars Lapazen :'(
haha, sen tvättade pappa Lapaz ben och hovar så han blev fin.
Har bytat täcken och gett dem mat  :)
Älskar verkligen att va i stallet som det är nu. Lungt fin, ingen blåst eller regn, helt stilla=Awesome!!
Faaast om Olympia inte skulle vart sån surpuppa när man ska knäppa kryssgjordarna under
magen hade det varit ännu bättre, man kan väl drömma eller?!
Har lagat köttförsås, hihi älskar det fast jag orkar ju
aldrig göra de.
Men idag så!!
Mamma kommer med spaghetti då den var slut XD
Hon handlade idag så.
Fast det tycker jag att pappa fixa :P
Tack ni som kommenterar!!<3 :)
Ska bli en grym dag imorgon, fråga mig inte varför.
Svaret är: Jag vet det inte själv.. xD
Se you.... Tomorrow-.-
blog readers = love them

//Wilma

KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0