Ont, ont och ännu mera ont!:(
2012-01-15 ♦ 19:57:06 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: Wilma1 Kommentarer

Blä, när vi gick på promenad igår hade
jag kort-sockar och stallstövlar och det blev typ
vattenblåsor ovanför hälen och bara man tar vatten på gör det ont :/

Gympan imorgon blir nog utan skor, får se om mina fötter ens orkar gympa-.-

Ponnyakuten.. Detta året kommer bara äga. I know it!
Det är ju en dröm att få va med där.
Tror jag får nöja mig med att titta. hehe

Skolan imorgon jao!
Trög dag, hem sent och ponnysarna ska ridas.
Ooooch, imorgon har vi syslöjd. Vi hade trä i höstas.
Grym, älskar syslöjd ! OFC!
Ska göra ett Schabrak, och om jag hinner ett ländtäcke.
Ska väl mäta lite hur stort Schabraket ska vara.
Kanske en mössa också ?!
haha, jag ska klara av allt också!


-my stars with an angel-<3


KOMMENTARERNA
SaraHåkansson<3 kommenterar:

Varför är det typ bara du som gör inlägg i bloggen, varför gör inte Amanda de?

Asså jag säger inte att det inte är dåigt...¨Det är skit bra skrivet..??<3333333

2012-01-16 ♦ 17:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0