Nu så tänder jag till..!^^
2012-01-18 ♦ 20:25:22 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: Wilma0 Kommentarer

Åt köttfärsoppa och kbäckebröd med mumsig ost!:P
Sen potatis plättar.
och ett äpple faktiskt.

Gick ut till hästarna halv 8, och fixa dem. Olympia frös lite :'(

Ska nu skriva vilka bloggar jag läser och vad jag tycker är bra/sämre :D

nellieberntsson.se
Inte så mycket att säga om den tjejen asså. Grym, grymmare, Grymast!
Bloggen är stor, hon har kämpat dit.
Det är riktigt coolt. Jag ligger på denna bloggen med 3 läsare per dag. (en gång hade vi 57 st).
Jag är van vid det, jag är riktigt nöjd med våra läsare, visst skulle det vart kul med flera.
Men Nellie kämpar igenom allt. Hon, asså det går inte att beskriva. Hon vågar visa sina känslor
som inte all gör. (Jag gör det inte). Det är bra att kunna vara öppen inför alla hennes 4000 läsare??
Jag har 3 och jag kan det ändå inte liksom. Nellie är en av mina idoler, det går inte att få bort det!
På Gbg horse show ska jag be om en fett stor autograf av självaste NELLIE BERNTSSON!♥

teamstar.blogg.se
Läser denna rätt mke. Men det blir att jag tittar in 2 gånger om an. Upptaderingen är väl inte på topp alltid, så inte så mcyket nytt att läsa om. Men 1 tips är väl att dem ska uppdatera mera. Det blir lite tråkigt för alla läsare annars. Men tummen upp till er!Min tjej bloggar där. haha!

caroliinehult.blogg.se
Tjejen är grym! Hon lever med sina hästar, kompisar ALLT! Bloggen är tipptopp, uppdatering Okej! Men jag förstår henne. Går i 7:an ? och har massor med läxor + 2 hästar. I know it! Men hon är underbar! Otroligt snäll och asså Awesome! En blogg jag lovar er att ni ÄLSKAR!

evelinalindh.blogg.se
Har följt bloggen sen den startades, den har ju då inte vart igång så länge. Fastande för henne på gbg horse show. Hur grym rider hon inte ? Tänk att rida som henne. Ja, bloggen då. Fin, mycker Bra uppdatering. Massa creed! Hon har bra humor, hehe!XD hon la upp en film på bloggen när hon red, fatta hennes ridstil? Grym!!!

ellenkjellstorp.blogg.se
Läser denna oftaofta! Uppdateringen bra och hon lever verkligen ut i ALLA sina inlägg. Hon berättar vad hon känner, om något är bra/dåligt osv. Hennes blog är super fin och en sak jag vet hon ÄLSKAR särskillt mke. När ni kommenterar! Gå in på bloggen och släng in en kommentar!

eliitponny.blogg.se
Samma här, fastnade för Antonia på gp. Tyckte då att hon skulle vinna xD. Synd det som hände men :/
Bloggen är super. Alexandra driver denna blogg också! Tillsammans får dem super bra inlägg och drar läsare till sig :)
Bloggen handlar om hästarna, vardagen!

elinwessberg.blogg.se
Samma här, gp ponnyn är populär?! Det finns nog ingen som rider så bra som henne! Hennes blog är Awesome! Ena v dem bloggar jag läser mest!. Lite dålig uppdatering just nu, men annars så!:P Hur ska man beskriva henne då. Snäll, omtänksam, grym, bloggar bra (seriöst liksom inte hahah, hehehe).

Detta är dem grymaste bloggarna ever!
Som just JAG får lov att läsa!





KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0