Kvar idag!
2012-01-17 ♦ 18:02:10 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: Wilma1 Kommentarer



Rätt skönt att hästarna är klara osv ;)

Detta har jag kvar idag:

*Kolla bloggar
*Duscha
*Matte 4 sidor tror jag, om jag orkar så blir det mer, rätt kul då det är enkelt :P
*Äta
*Ta in hästarna
*Blogga, fixa lite för imorgon
*Tv:n
*Sova

Rätt skön kväll nu asså ^^


Dålig kvalite, jag vet men den är så gullig!

Bjuder på denna också, så ni där ute fattar ALLT!

Ni som säger att ridning inte är en sport... Ni har rätt...
RIDNING ÄR MER ÄN EN SPORT... Det är ett samspel mellan ett djur på 600 kilo, och vi klarar av det... Det är mer än en sport... Det är MÄKTIGT!
Har man någon gång sett en människa ha samspel med en boll?!
RIDNING ÄR INGEN SPORT... RIDNING ÄR MÄKTIGARE ÄN ORDET SPORT... RIDNING ÄR EN VÄRLD SOM ALLA RYTTARE LEVER I....!!....



KOMMENTARERNA
Ellen kommenterar:

Åhh tack!<3 ja du det kanske jag gör nu som minst jag har haft när jag inte bloggat så har de bara varit typ ja det har inte vart under 5 iallafall men det har vart lite mer än de som mest när jag inte bloggat har vart typ 7 :( Men när jag bloggar är det lite bättre :)

//Ellen<3



Ha det bra<3

2012-01-17 ♦ 18:32:36
Ellen's blogg hittar du här: http://ellenkjellstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0