Snabbasnabba på nuuuu...
2011-12-25 ♦ 15:59:26 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer



Red Olympia i paddocken.
Hon var lite "tittig" i början, men i slutet blev det jätte bra och mera rytm!♥
Red fram henne i alla gångarterna, sen gallopperade jag och travade
på en volt utan stigbyglar o bara jobba loss henne :)♥

När jag kom hem satte jag på henne regntäcke o släppte ut henne.
Tog in Lapaz (lortgrisenxD) och borstade han o satte på han täcke :D
Sen råkade jag spilla ut jodopax i garaget så fick fixa de också:/
haha, mamma och storebrorsan har satt upp saker i träden så man kan hänga
"höpåsar" men det är typ ett hål i den nere så dem kan äta ur. Vet ej vad det heter.
Eftersom det blåste så mycket skulle hö:et blåst iväg :O
Det tar ganska lång tid att äta, det är ju bra att dem tuggtuggar mke!
ska hoppa i duschen sen ska vi till våra tremänningar (Stavning) kl 5 :)

så ska skynda mig lite nu!!
Antagligen går vi promenad med hästarna imorgon också :D
Ha det gött!

//Wilma♥♥

KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0