Dagen
2011-12-29 ♦ 18:38:29 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

Dagen har varit fettchill..xD
Blev ingen promenad i morse då det blåste stoorm och regnade.
Amanda hade feeeel!, det blev inte kul på bloggan XD
haha, hennes kamera dog när vi nästan var klara så det kommer upp när vi ses igen.
Troligtvis om åååååår.!! haha nedå men januari/februari?^^
Hos Amanda har vi typ vart på datan hela tiden, spelat kort/spel :D
haha, inte vart ute så rätt yr nu ;)
1 tips: Var Alltid ute, slipper du blir så som jag ...
Jag brukar ju alltid va ute runt 5 timmar om dagen med hästarna så :P
Nu är jag hemma och har fyllt vatten, packat höpåsar, gjort lådor med mat och fodrat :D
Så nu väntar "bara" mockningen, promenad med båda hästarna och pappa i 10-25 min.
Sen tar vi ju in dem och byter täcke, och ger dem havre+mineraler, Lapaz får just nu också Betfor :P

ja, ska väl blogga sen också...
'Åå längtar tills imorgon då Olympia ska få ett rejält pass :))
haha, jag jobbar hon jobbar-Team!! :P

Seriöst inlägg faktiskt ... hehe ?!?!

//Wilma

KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0