Då vill hästarna ut!!
2011-12-30 ♦ 09:15:53 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

Pappa fodrade imorse :)
Så slapp jag gå ut eftersom han skulle jobba :D
Åt frukost vid 8 och nu har jag bara vart vid datan
och tittat på videoklippet som Amanda och jag redigerade igår :D
Eller ja, jag bestämde bara vart bilderna skulle va xD

Detta Skcika jag som tack till Amanda för att hon ställer upp med allt, verkligen ALLT!
Bildspelet var för bra.
Jag börjar bara gråta.
Usch. Våran skiljsmässa
blir nog inte lätt. Jag
börjar gråta bara jag
skriver detta. Den ponnyn
betyder för mycket för mig. Usch
du är grym. 2 äkta
vänner. Lapaz, Amanda,
Dem betyder ALLLT!
<3333333333

Min och Lapaz resa tillsammans har totalt förändrat
mitt liv med tårar, minnen och skratt..

Min äda bästa vänn för livet...
I love you more than very......♥

iaf nu ska jag ut och ta ut Lapaz och rida Olympia :P
Dagen ser ut såhär:

*Rida Olympia, skogen, gärdet och paddocken.
*Gå promenad med Lapaz
*Stallsysslor
*Springa
*Blogga
*Lunch
*Putsa träns
*Gå med Lapaz
*Fodra
*Blogga
*Packa till nyår
*ta in dem
*äta
*Blogga
*Sova

//Wilma.........♥


KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0