Tänkte bara lite högt...
2012-01-04 ♦ 19:49:43 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

Jag venne vad ni tycker, men skulle ni vilja ha min och Lapaz
resa tillsammans, och min och Olympias? ;)
Lapaz först isåfall.

Hade vart lite kul tycker jag.
Men vad tycker ni?
Det är ju då att man ska skriva men det går väl bra.
så "Dagens" fråga blir det.

Tog nyss in hästarna och borstade dems ben.
fattar inte hur det kan va sån skillnad. Olympia kanske vill va ren? ;)
Hon hade inte alls mke smuts, medan Lapaz var hela grå, det satt fast i hans lååånga päls.
Bläääääääää, och jag fick det i näsan.... Lite starkt.
Ska snart duscha och kanske fixa ngt med bloggen ;))
Ska försöka få Amanda och blogga lite mera. Det kanske skulle va roligare för er, än bara mig hela tiden? :D
Bloggar inte mera idag!
Nu ska jag Nörda fb och ponnyakuten som jag sett minst .... hm 1000000000000000000 gånger..


KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0