Nya tag, nya krafter, nytt år!
2012-01-04 ♦ 19:09:30 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

Inga tävlingar för min dem förens i mars, så det ser ut hittils..
döööööööööööör......

oooooch,, Man kan rida på Lapaz nu! Blir så sjukt Glad!
Min älskade kille, den bästa någonsin! ♥♥♥

Igår så tog vi ju in hästarna, såg på ponnyakuten igen (:
Sen fodrade vi osv...
Red även igår, innan Amanda kom, inget "Ridpass" det var bara skritt så :P (i 45 min)xD

Idag.
Fodra, äta.
Mocka, hö, vatten, lådor med mat.
Sen borstade vi dem och och knoppade.
Det blev ju fail...
Lapaz skakade sig till han fick bort dem så.
Han fick slippa, dem var ju faktiskt fina:P

Olympia va ju liite snällare.
Amanda tog kort på henne osv.
Det kommer upp bilder, och kanske ny design ?!

Sen red jag runt glygfältet och amanda red med (med sin cykel..XD)
haha.
Hon var vääääldigt pigg, och då blir hon pigg, och jag
börjar skratta=Oseriöst mellan häst+ryttare..
Fast hon älskar det ju så.♥

Sen har vi gått promenad med dem, innan vi red Olympia och efter.
Med båda alltså. Hoppade upp på Lapaz utan ridkläder hjälmosv.
Skulle se om han blivit bättre.
Och det hade han! Ska börja
skritta han imorgon somsagt♥

Amanda har nyss åkt hem så jag ska ta in hästarna nu!

Dagens länk blir....

http://caroliinehult.blogg.se


KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0