Heej :)
2012-01-08 ♦ 17:04:55 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

Dålig uppdatering jag vet. men har dock inte hunnit.
FATTAR inte vad Amanda har gjort med bloggen? går ju inte att se NÅGRA inlägg osv?!?!?!? Fatta nada...

aja, red Lapaz på morgonen. Skritt 30 min. Lite kallt :O
Sen drog jag till stan med mamma till några så var jag där 1 timme och sen hem och fixa
Olympia. Fram till paddocken och rida för en tränare.
Hon var VERKLIGEN samarbetsvillig :D goooooood.
lite seg bara. Hon ska skrittas på rakt spår imorgon ca 40 min.
Lapaz samma :)
Gjort alla stallsysslor och dog nästan !!(Y)
Ska faktiskt erkänna, att jag grääät. bara för att det var så kallt :'/
buuuuuu..
Det kommer en kompis kl 6 eller sju.
Så bloggar väl inte så mycket mera idag. imorgon kväll osv.
Kommer ett tidsinställ imorgon och schema kommer idag (inget tidsinställt)


KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0