...
2012-01-22 ♦ 10:56:20 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: Amanda0 Kommentarer

Hej! :) Roligt väder ute nu då, eller inte! :o Haha, snön är ju typ två decimeter djup på vissa ställen ju! :( Men det blir väl att bygga lite snöhästar och att ha snöbollskrig i stallet senare :D

Nu skall jag snart bort till farmor och farfar för att äta våfflor och sen kör mamma ner till stallet så skall vi ha BUS-möte och sen rida typ :P Efter det så blir det kanske att ha lite snöbollskrig och kanske bygga snöhästar? För vem kan ha snö utan snöhästar lixom? XD Jag och Amanda har ju det varje år!! Det är våran nya tradition!

Igår när jag red Vira så gick det jätte bra! Hade inte det minsta ont i armen heller!! Vira gick ganska dåligt ända fram tills vi skulle galoppa lite! Då började det släppa och hon blev sig själv igen. Jag har fått i "uppgift" att rida henne väldigt samlat i galppen så att hon inte skall bli så stark och det gick super duper bra!! :D


Nu skall jag äta våfflor! Hej så länge! :P

KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0