Ää?!
2012-01-06 ♦ 17:04:56 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

imorse när jag skulle blogga funkade inte lösenordet.. hm..!?
Så kom inte in, sen kom jag på att det var en som skulle gästblogga igår fast hon ska göra et en annan dag :O
Så, kom på det sen att Amanda inte hunit bytt lösen. så aa! The förklaring xD

Fodrade och sånt i morse, och tog ut dem så dem åt höt ute ;)
Guuuud vad fint väder det var idag!
Kallt med sol,,, Så ska det vara varje dag! It`s good!xd

haha, sen skrittade jag Lapaz i 25 min tror jag.. Vi får börja lite smått :D♥
Sen fikade vi och sen gjorde jag iordning Olympia, satte på transporttäcke/benskydd.
vi åkte till björneröd och mamma hade lektion för mig där.
Dagens ridpass kommer sooooon :)

Hem igen och det var kallt för jag var svettig xd ! hästen också. bruuuuu!!^^
Tog och bytte täcke eftersom det var blött av svett, satte på henne ett flistäcke och ett 400 g
vintertäcke :D
Hon blir så mysig:D
Sen gick jag in och åt pannkakor. nyttig lunch länner jag.

Ut igen och packa ut ALLT ur bilen och in sen.
Nyss gjort havrekakor fast dem skulle in i ugnen men det släcktes halva huset?!
För vi hade igång ugnen och tvättmaskinen samtidigt :O
Jag satt ju på dass! :S
Nu sitter jag här och är väääldigt nöjd med rispasset!
That good! :)
En bild på Olympia bara för de..




KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0