Information
2011-12-23 ♦ 22:07:34 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

Bild kommer..



Lapaz är en valack förr 1995. Han är en fux och 133,5 cm i manken.
Jag fick Lapaz för ca 2,5 år sedan. När vi läste annonsen sa jag bara NEJ!
Men provridningen var helt magisk. Det var han och jag.
Med han har jag tävlat upp till lokal LC+5.
Vi tävlade oftast LD, men sen började han vägra ut sig.
Det blev tråkigt så vi bestämde oss att köpa en ny häst.
Vi tog han sen till kiropraktorn och det visade sig att han hade massa
låsningar. Han blev bra, men då är det ju det att han är så tittig.
Därför tävlar jag han inte längre. Rider han hemma och myser med han.
Han är otroligt mysig och helt underbar.
Just nu är han halt.

KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0