Ni gör mig så glad!
2012-01-10 ♦ 17:18:08 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: Wilma0 Kommentarer

Tittar runt på alla fina bloggar minst 5 ggr per dag liksom. Ni skriver så fint och verkligen får läsare, ni tappar dem Aldrig. Ni får mig att kämpa på. Tack vare er som skriver så bra får mig att ALDRIG tappa lusten!

Har varit hos Morfar och kom nyss hem! Imorgon börjar skolan. Skolan, hästar det är det viktigaste i mitt LIV! De kommer först liksom. Om ett ½ år få vi betyg E-A tror jag. Jag vill liksom inte få D?! Min lärare sa att om jag fortsätter så får jag A :) Jag måste bara kämpa! Okej, det kan vara jobbigt men det lönar sig så sjukt mke när du blir äldre. Så kämpa på alla därute . Olympia ska få vila imorgon då hon har gått super under några veckor. Men borstning blir det antagligen. Lapaz ska promeneras imorgon, kan inte rida imorgon.. Det är kramsnö och han bygger styltor fortare än fortast. Men på torsdag kommer hovisen så det blir bra :D
Ska fixa några tidsinst.

Ett inlägg jag tror Moah gillar?:D haha... Ses imorgon gull!♥




KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0