"mobilblogg" ont i huvudet!
2012-01-17 ♦ 07:34:41 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: Amanda0 Kommentarer

Känner att jag inte bloggat på riktigt länge nu, så nu ska jag testa att slänga in en mobilblogg :) hoppas ni står ut med bara wilma? Haha, just nu sitter jag på bussen påväg till skolan. Kan ju börja med att berätta om varför jag inte hinner blogga! Min data har typ inte fungerande internet, och utan internet kan man ju göra mycket.. :/ Igår va det lektion, det gick ganska bra.. me innan! Då gick allt åt skogen!!! :( skulle rida Medusa innan så att hon får röra på sig lite, det gick jätte bra till en början. Sen försvan allt lch hon fick spratt. Örjade "rusgallopera" och la så klart till ett språng, och där flög jag ner i sanden med huvudet först.. :/ jag fick gå och sätta mig i ett hörn för att ta det lite lugnt.. efter typ tio minuter fick jag gå tillbaka till stallet. Jag kände bara hur huvudet dunkade lite men bulan växte.. haha, känner att jag är riktigt snygg i pannan idag! x) men nu på morgonen börjar jag även känna av lite i vänstra axeln/halsnacken.. aja, sånnt händer! :/ det är ju det här man måste vara beredd på innom ridningen.. :) Hoppas ni har det bra och att ni står ut med wilma ett litet tag till :P

KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0