Kan ni sluta!!!!
2012-01-16 ♦ 17:14:49 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: Wilma0 Kommentarer

Ridning-Fotboll

Såhär är mina tankar om fotboll.
Okej, det är coolt att kunna "dribbla" en boll. För oss som inte kan blir det bara jobbigt. Visst är det häftigt. Jag skulle vilja det men okej jag bryr mig inte. What ever?! Få ALLTID sånna här kommentarer när t.ex "några" i min klass pratar om dem här 2 sporterna.
-Man bara sitter och gör ingenting!(i ridning)
-(jag)Jag blir så jäkla sur, ni fattar ju ingenting. En häst är ett levande djur. Som man själv har konstroll på. Hästen väger runt 300-700 kg. Vi tar ansvar för flera individer. Inte bara oss själva. Ni kan ju knappast ta ansvar för er själva. Vi tar ansvar, mockar, packar hö, borstar, rider varje DAG! Ni spelar fotboll, sitter framför datan! Det är det ni gör. Ni klagar på oss att vi "bara" sitter på hästen gör gör nothing.. Jag dör seriiöst. Jag ÖNSKA att jag kunde ta med ER hem och visa vad ni egentligen pratar skit om. Jag hatar ALLA er som säger detta. Ni förstår inte bara inte! Kan ni bara håll k*ft!!!!!!!!!!!!!

Jag orkar inte mera nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0