Fredag den 13!!!
2012-01-13 ♦ 20:24:10 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: Wilma0 Kommentarer

Hann somsagt inte blogga igår då vi kom hem seeent från hopplektionen :D

Torsdag!

Skolan, somvanligt :D rätt bra och aa :P
vi typ målade heeela låånga dan osv.
Sen kom pappa och vi åkte hem vid 20 över 2,
så skulle båda ponnysarna skos.
Kl 6 bar det av till Björneröd med Olympia.
Fixade min ängel och skritta+trava+galloppera
fram i alla varv :D Volter mycket tempoväxlingar osv :))
Sen hoppade jag på en volt med 2 hinder på en volt typ :O
Gick super. hoppade sen på ett annat hinder och sen
hoppade jag en oxer som i slutet blev 105-110  :P
Hon bara flööög över, världens härligaste känsla :)
haha, super iaf!

Fredag!
Hade musik, eng, och lite annat. I slutet såg vi på Harry P.
Den var äcklig på ett ställe :O xD
Sen köpa present till en, och till farmor, farfar.
Sen skulle jag och morfar på Odd Fellow tror jag det heter!
Typ ngn julfest.
Rätt kul.
Sen hem och fixa stallet och äta, se på WILD KIDS of course!
Ska snart ta in hästarna :D
Bloggar imorgon ! Amanda kommer inte ha så bra uppdate under en tid ;)





KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0