Första dagen i skolan
2012-01-11 ♦ 17:39:53 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: Wilma0 Kommentarer

Blev inte så segt som jag trodde ändå. kul med hela vanliga lektioner, som om de var vilken dag som hellst:/ Jobba kvar i skolan till halv 4 som alla onsdagar. Första dan också.
Dumma gympalärare.. Efter detta lov skulle vi såklart ha "konditions" träning. Döööör.
Sprang 15 varv. Blää, känns som jag har typ släm(stavning* xd) blandat med blod. :/
Usch vad ÄCKLIGT!
Alla i klassen fick typ de, + att pulsen slog 100000000000000000 gånger i mitt huvud :/
aja, det gjorde nog gått. Blev faktiskt på bättre humör (Y) inte för jag var sur innan men ..
Jobbade med "Flex" en mattebok när jag och min kompis jobbade senare :D

Tog bussen hem, och gav dem hö!
Lapaz(?!?!?!) Bockar när jag går upp i backen precis bervid hagen (ovanför hagen ligger stallet, 100 m från stallet ligger vårat hus xD). Bockar och är helt galen. Går upp i stallet, Olympia står vi "öppningen" Lapaz springer runt i översta delen i hagen och rejsar allt vad han kan, och bockar hur mke som hellst.. Maten kommer, han blir steencoool..! Hungrig liten mask alltså!!:O
Sen mockade jag och gick in och fixa 2 mackor lite juice och sitter här vid datan.

Ska gå ut och packa hö, fylla vatten, göra lådor med mat :D
Sen ska jag även skritta Lapaz i 15 min.
Känner att han behöver röra sig. Men imorgon blir det vilodag :) För han ja...

Bilden 2010 Semester

hahahahahahahahahha. BJUDER bara för ER!


KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0