:)
2012-01-07 ♦ 11:00:00 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

Jätte ledsen att jag inte bloggat på länge.. men just nu känner jag ingen som helst motivation till att skriva. Det är bara tråkigt och jag har mycket att göra nu på dagarna.. :P
Haha, så här kommer mina sista lovdagar att se ut :)

Lördag: Åka till stallet och rida Vira och Medusa, red henne igår och då åkte jag av x) har fortfarande lite ont i ryggen men det löser sig, vi va ju barbacka och det va en grävmaskin utanför, så.. :P

Söndag: Vara i stallet och rida Vira och kanske Medusa..

Måndag: Rida lektion på kvällen, dressyr ;)

Tisdag: Åka hem till Hilma och rida hennes nya C-ponny, hon behöver hjälp med den så då skall jag hjälpa till :)

Onsdag: Skolan börjar...


KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0