Dagens...
2012-01-02 ♦ 18:13:27 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

Olympia

Skrittade fram till paddocken i 10 min. Gjorde massa skänkelvikningar
och böjningar påväg dit :D
Hon var jätte fin och mjuk från allra första början :)♥
I paddocken skrittade jag först med volter, osv.
Sen började jag trava på volter, snett igenom, och typ att man vänder
in på medelinjen och vänder ut i varannat varv.
Lite "okonsentrerad" men fick henne på andra tankar lite senare.
Galloperade fram henne, och gjorde samma som i traven.
Red sen utan stigbyglar och bara jobba loss henne och
gjorde några galloppombyten..
Sen travade jag av henne och skrittade hem!
Lyckat ridpass skulle jag vilja säga !!



KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0