Då ska vi ut och
2012-01-05 ♦ 13:21:57 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

God förmiddag :P eller eftermiddag. what ever!!
Efter fodringen va det frukost med brorsan.
Sen hopp i ridkläderna och rida Olympia runt flygfältet.
Lite ändra planer idag och imorgon. vi byter plats på sakerna xD
Hon va inte lika pigg idag så det var great!!;)

Kom hem och fikade med han.
Sen åkte han till the town, så jag gick ut och hoppa 400 hopp?!
och såhär, om det är en pall framför en eller bara något som är 20 cm från marken.
Så tar man ena foen upp, sen andra och sen tar man ner den ena och ner den andra?
Fatta ni? så jag gjorde lite sånna också-.- Good för ryttare :P XD
jag blev dock lite trött, säämst kondition? ;)

Sen skrittade jag Lapaz, åå lite pigg eller?! whaaat..
aja, tvättade även hans geggiga ben och smörjade in hovarna. :D
Sen gjorde jag samma sak igen med hopprepen osv.
Har mockat, packat hö, fyllt på vatten och gjort lådor med mat...

Ska dra ut och springa och hoppa lite till xD?!
Sen blir det bara spela kort osv.
Ska väl dusha efter jag har sprungit också.
haha

Ses laten on!!



KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0