sitter här...
2011-12-30 ♦ 17:19:21 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

...i min ensamhet och ser på Världscupen..
Haha, tänkte först bara checka bloggen och sen gå och packa till nyår.. men nejdå! då fastnade man ju i hoppningen i svtplay.. x) Var't i stallet hela dagen och då fick man ju äran att rida Medusa. Haha XD Hon hade tydligen busat lite igår men idag gjorde hon ingenting med mig.. Hm, kanske har hon lärt sig att det inte hjälper på mig? Eller också tycker hon kanske om mig?! vem vet, hoppas på det sista! :P
Ikväll kommer det upp ett "dagens ridpass" inlägg, tänkte att det är lite tråkigt att ha det direkt efter varandra? :D Tänkte även sätta mig och göra lite tidsinställda till helgen eftersom jag inte kommer att vara hemma. Det blir ju nyårsfirande med Wilmas familj och några till i Kasen !!! :) KUL!! fast det mindre kul är att vi skall vara där redan vid 12, så det blir tyvärr ingen stallvistelse för mig imorgon :(

Vad vill ni läsa mer om här på bloggen?
-Videoinlägg, åsiktsinlägg, bilder, typ bara långa innehållsrika inlägg.. Vad har ni för tips?!

KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0