påväg till stallet..
2011-12-26 ♦ 12:05:20 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

Jaha, då va jag påväg till stallet igen då.. har en känsla av att jag kommer tillbringa typ hela mitt lov där ute x) i alla fall, idag skall jag nog mest bara vara där ute, kanske mocka lite, vi går se ;) sitter just nu på bussen och väntar på att den bara skall komma fram... :/ TRÅKIGT!! På tal om bananer så är det väl mellandagsrea på dom flesta ställen nu, och då skall lilla Amanda passa på att kanske köpa ett nytt objektiv till kameran :D hoppas att jag hittar ett till ganska bra pris.. tänkte mig ett 70-300 kanske.. <3 Hejhopp på er nu för en stund.. kanske slänger in ngt inlägg ikväll om hur det har gått idag!! :) /Amanda <3

KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0