Julklappar♥
2011-12-25 ♦ 12:41:17 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

Nu kommer ALLA Julklappar jag fick igår:D♥
*500 kr
*Rutiga Ridbyxor, fast dem var försmå så vi ska byta
*En t-shirt med en häst på, jag har en sån så vi ska byta
*Lin Hallberg, Vem är du Johanna? Har den så vi ska byta
*Ländtäcke som man knäpper framför sadeln, Vinter
*Gold Medal Schabrak, rött med blå kant
*Röda Amiga transportskydd
*Pannlampa
*Pannband till Olympia, med röda stenar på
*Hovolja
*Hovborste
*Silversked
*Ett hjärta som sitter på något så man kan sätta den på väggen typ
*Rolf berg tomte
*Grön neccesär
*Malins Stallbok (Bayard) Så man kan skriva när man tävlar/tränar osv (hur länge)
*5 svampar
*Film (hästhållning)
*Film Spirit Hästen från Vildmarken  (har hört att den är super bra!
*Dalahäst choklad
*Att vi ska åka till fjällen, med kusinerna :D
*Mitt efterlängtatde JW Stalltäcke ♥
Hästarna fick av mig och mamma, pappa!
*grimskaft, Olympia rött, Lapaz grönt
*hästgodis påsar
*morötter
Såg på en film igår, (Sköta Häst)
Handlade om hur hästskötares dagar ser ut hos elitryttare osv.
Så jag fick ett tips avv dem drar en fuktig svamp över hästen
så blänker den ännu mera :D
Ska köpa några nya borstar så kommer mina hästar plänka! ;)  ♥
haha,
//Wilma!!♥

KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0