Dressyr - 26/12
2011-12-26 ♦ 20:07:10 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer



MEDUSA

Det gick bra och Medusa va fin, först tänkte jag rida barbacka men när jag smsade och frågade så sa Susanne att jag skulle rida barbacka men då sa hon att jag skulle ta sadeln först i så fall, hon hade vart lite knasig på sista tiden ;) Det gick bra, HAHA XD, hon började när jag skulle hoppa upp.. hade precis kommit upp så hoppade hon till på sitt lilla vis x) jag satt kvar.. och sen gjorde hon det några gånger till men det gick bra :P förutom en sak!!! Mitt FAVORIT spö gick sönder :'( :'( det gick av mitt på :O så nu skall jag sitta här och sörja i min ensamhet..




VIRGINIA " VIRA"

Det gick ganska bra förutom att vi var fyra livrädda tjejer som försökte rida i ett läskigt ridhus! Det fanns spöken överallt och vi red på en stor mitt volt för att det var dörrar på båda sidorna och den ena öppnade sig hela tiden.. men den öppnade sig inte bara, handtaget åkte ner och allt :S så vi va typ livrädda x) Men Vira va super duper söt och det gick bra! :D fick rida eftersom vi hjälpte till i stallet, jag och Amanda mockade tio boxar på tjugo minuter! nytt rekord ?? :P haha, hoppas att jag får rida vira imorgon också.. <3


KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0