Bloggen går..
2011-12-27 ♦ 16:09:08 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

... Bloggen går riktigt dåligt nu..
Ändå så har jag blogglust (oftast iaf).
Länka gärna bloggen eller så. Skulle vart jätte gulligt:D♥
ja. har inte hunnit blogga mke under dagen, men måste rida hästen innan det blir mörkt
och göra alla stallsysslor osv..

Åå, jag längtar tills det börjar bli ljust, och sommaren när man kan rida kl 9♥♥
Faaast, jag får nog vänta lite :/

Hoppade Olympia för mammai!XD
det gick verkligen superduper bra hela ridpasset :D
Rätt grymt ändå?!haha...
Hon blev väääldigt svett, så hon går med svett+regntäcke så hon inte ska bli förkylld :)
Har fotat lite på stallet så ni kan få se hur det ser ut.
Man kanske inte ska kalla det stall, det är typ uteboxar men det är en mittgång imellen
o det är en port så dem kan inte ha näsan ute XD hahaha.. ni får se :)

Nyss duschat o ska suka typ,
Ikväll blir det bio, The Stig Helmer Story.. Inte för att jag ville se den men, dem tvingade mig :/
Bloggar väl efter jag har ätit o fodrat hästarna :S

Ps: Jag orkade inte putsa så får göra det i morgon ist XDXD

//Wilma♥

KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0