25:e
2011-12-25 ♦ 12:07:01 ♦ Direktlänk ♦ Kategori: 0 Kommentarer

Det var den Julaftonen.
Julaftonen 2011 ETT minne för LIVET!
Detta var nog den roligaste och mest underbaraste jul Någonsin!<3
Fick sjuukt mke saker, kommer i nästa inlägg?!

25:e

Vaknade av dumma alarmet.. Hästarna ville ha sin mat, så jag var tvungen att gå upp
fast jag ville verkligen inte.
När jag kom ut så stog dem små gulliga där, så söööta! När jag skulle gå ville jag inte de :/
Dem betyder så sjukt mke.

Om man tänker såhär.
Jag Älskar mina katter, men om dem dog så , det är klart att jag skulle blivit ledsan, men livet hade liksom gått vidare ändå.
Men en livslevande häst. Lapaz.!♥ Min första och bästaste häst någonsin. även om jag får en häst som vinner allt, är världens bästa, så är Lapaz ändå den äkta, bästa hästen ♥. Lämnar han mig, säljer vi honom kommer livet stoppa. Dagarna kommer bli längre, jag kommer inte orka gå till skolan. Det
är han som ser till att livet går på.
Om han sälgs då har jag Olympia, jag Älskar henne, men sin första häst är speciell.
Det gåt liksom inte att komma bort ifrån.
Olympia hoppar bättre och a, men Lapaz är så speciell och underbar ♥♥♥

Mina hästar Betyder verkligen ALLT för mig, man
kan inte beskriva dem med ord.
Utan er tar livet Slut. ♥♥

...:(♥ nu tänker vi på anda saker här, okej?;)

Såg på en film jag fick av Rasmus igår :D jätte bra man lärde sig massor (om hästar)
sen åt vi frukost och gick promenad med hästarna i 1 timme, vi gick sjuuukt långt!!
haha, jag e trött.
Jag har mockat och nu ska jag bara ta det lugnt.

Ska se på film med mamma, samma som i morse, för hon vill de.haha
ska göra schema osv.
Efter lunch ska Olympia skrittas och travas :)♥
Bloggar kanske 1 gång till ! ikväll ska vi fira jul hos några andra!

//Wilma♥


KOMMENTARERNA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg detta?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:


Här kan du skriva din kommentar..

Trackback
RSS 2.0